۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

لعنت به این هوشیاری

بازم نخوابیدم
نپرس چرا
تو خواب بودی و ندیدی
نشستم و نگاهت کردم تا صبح
مست بودم
شیشه های مشروب خالی من
و پاکت های سیگار خالی تو
تا صبح انگار بهم نیشخند میزدن
لعنت به این هوشیاری که توی مستی هم رهام نمیکنه
بگو چقدر باید بخورم تا از یاد ببرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از یاد ببرم که بوی تو روی پیرهنم چه دلپذیره
میخوام فراموش کنم
فراموش کنم که چه دردی داره دوست داشتنت
پیرهنت از اشکام خیس شده
سردمه
نگاهم می افته به دیوان حافظ
نیمه باز افتاده همونجا که اولین پیکو ...
"شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش
که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش"
یادته؟
گفتیم به سلامتی خودمون و بی خبری
پیک هامون پشت سرهم پر و خالی شد
اما بی خبری نیومد
از آسایش خبری نیست
برای من نیست
لعنت به این هوشیاری
اونقدر مستم که روی پام بند نمیشم
اما هوشیارم
ذهنم بیداره
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوام بخوابم
میخوام خودمو توی بغلت جا کنم
تا مثل همیشه بخندی و بگی .......
همیشه چی میگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دارم ازت دور میشم
دور میشم و نزدیک میشم
مثل سرگیجه اسکاتی تو فیلم هیچکاک
سرگیجه دارم
چقدر دلم میخواست باهات حرف بزنم
میدونم صبح دعوام میکنی و میگی چرا صدام نکردی
اما مگه دلم میاد؟؟؟؟؟؟
تو هم همیشه ته دلت اینو خوب میدونی
که هیچوقت بیدارت نمیکنم
تا بهت بگم چقدر ترسیدم
چقدر بهت نیاز دارم
چقدر سردمه
چقدر...........
مگه تموم میشه؟
صدای تیک تاک ساعت با صدای نفسهات قاطی شده
بدم میاد از این زمان مزاحم
آروم بلند میشم و باطری ساعتو درمیارم
حالا میتونم تاصبح بی مزاحم به صدای نفسهات گوش بدم
.......
هرچی امشب بهم گذشت برات می نویسم
تا دیگه نگی از سکوتم به تنگ اومدی
خودکارم کو؟؟

۵ نظر:

رامین...باده پرست میت گفت...

آنقدر مستم کخ ویرانم کند خنده
کجا عستم ؟ خدارا کی شدم بنده ؟ ! ؟

و ....

..

شادباشی و مست که زندگی همینه و بس

رامین...باده پرست مست گفت...

آنقدر مستم کخ ویرانم کند خنده
کجا عستم ؟ خدارا کی شدم بنده ؟ ! ؟

و ....

..

شادباشی و مست که زندگی همینه و بس

رامین...باده پرست مست گفت...

آنقدر مستم کخ ویرانم کند خنده
کجا عستم ؟ خدارا کی شدم بنده ؟ ! ؟

و ....

..

شادباشی و مست که زندگی همینه و بس

رامین...باده پرست مست گفت...

ببخشید .. وای ی ی

چه سوتیه زشتی :

رامین...باده پرست مست

nikta گفت...

ghashang bod heseshon mikonam va shayad faghat bazy vaghta tame talkhe sharab ya ye esperso dagh va dod adamo vase ye modaty taskin bede hamin