۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

سکوووووووووووت

به چه زبونی بگم؟
بگم که ببخشی؟
به چه زبونی که گاهی سخن ناقص ترینه و زبون لال ترین
چطوری سکوتمو فریاد کنم؟
سکوتی که تا عمق ذهنم ادامه داره؟
سکوتی که پیچک وار از در و دیوار دلم بالا میره
چطوری بهت بگم که خسته ام؟ خسته ام از این زندگی پر از دروغ پر از ریا
خسته ام از تکرار و تکرار و تکرار
خسته ام از ادامه دادن راهی که بازگشتی نداره
خسته ام از ادامه دادن راهی که به دو راهی ختم میشه و راه منو از تو جدا می کنه
خسته ام از تابلوی ورود ممنوع خسته ام از تابلوی دور زدن ممنوع
خسته ام از این قوانین دست و پاگیر
خسته ام از انسان بودن و مطابق انسانیت رفتار کردن
خسته ام از این قلبی که هنوز طلبکارانه سهمشو از زندگی طلب میکنه
سهمی از زندگی که مال من نیست مال ما نیست
متنفرم از این ذره های حیات که با جون و دل بهش چسبیدم
متنفرم از صدای نفسهام از این اسناد زنده بودن
متنفرم از سکوتی که پشت این نفسها آزارت میده
متنفرم از این سرمای کشنده که در رگهام جاریه
متنفرم از ...
بودنم
و از
نبودنت

۵ نظر:

یه عاشق گفت...

سلام گلم وب زیبایی داری و خوشحاتم که برای دلت مینویسی و این نوشتن زیباست تا از پا در نیایی قوی باش و ممنونم از حضورت

محمد گفت...

سلام الهه جان...
خوبی؟

ممنونم که اومدی وبلاگم، منم خوشحالم از اینکه وبلاگ تو رو دیدم... نوشته هات خیلی به دلم نشستن...
بازم بیا اونطرفا...
منم یکی مثل خودت تنها!
راستی آپ هم کردم...
منتظرتم، زود بیا.

محمد گفت...

بازم سلام گلی...
مرسی اومدی...
میگم میتونم ازت بپرسم چرا گاهی وقتها حس میکنی تنهاترینی؟؟
کسی رو دوست داری یا با کسی دوستی یا ازدواج کردی یا...؟؟؟
بیشتر راجع به خودت بگو، یه جورایی کنجکاو شدم بیشتر ازت بدونم!!
چند سالته؟ اهل کجایی و الان کجایی؟ دانشجویی؟ و ...
البته اگه فضولی نیست ها!!

منتظرتم... زود زود بیا!

محمد گفت...

تنها...
تنهایی...
گاهی وقتها تنهایی خیلی خوبه اما نه دیگه تا حدی که بخوای اونو بافته شده به تار و پود زندگیت بدونی و فکر کنی که بدون اون زندگیت از هم میپاشه!!...
همیشه امیدوار باش به زندگی و آیــــــــــنده...
که انشالله هم از تنهایی در میای و هم خوشبخت و خوشحال تا آخر عمرت زندگی خواهی کرد...

اما من هنوز هم مصر هستم که بیشتر راجع بهت بدونم...
پس منتظر جواب سوالاتم تو کامنت قبلی میمونم!

فعلا..............

محمد گفت...

کجایی؟ پیدات نیست!!
این آی دی منه:

mamali_eshghooli

خوشحال میشم اگه add کنی منو!